از شما همراهان عزیز مرجع تابلوسازی دعوت می‌کنیم به مصاحبه جذاب با آقای محمد علی رحیمی‌پور توجه کنید.

محمد علی رحیمی‌پور هستم، با بیست سال تجربه حرفه‌ای در زمینه طراحی و ساختِ تابلوهای تبلیغاتِ محیطی و شهری، مشاور تبلیغات و طراحی لوگو، ست اداری و هدایای تبلیغاتی. بنده آشنا به چند نرم افزار گرافیکی بوده و شناخت و مهارت کافی در راه اندازی و کار با دستگاه‌های برش و چاپ دارم.

از مهم‌ترین ویژگی‌های بنده تعهد بالای کاری، توانایی ارتباط موثر با مشتری، وقفِ بالاترین توان و خلاقیت و ابتکار برای ارائه بهترین پروژه می‌باشد.

با توجه به اینکه پدر بزرگوارم سال‌ها در زمینه تابلوسازی و نوآوری و آموزشِ آن به دیگران فعال بوده‌اند و جذابیتی که ایشان در فضای شغلی‌شان ایجاد کرده بودند، من نیز از همان کودکی، طراحی و تابلوسازی را به عنوان گزینه جدی کار در نظر گرفتم. وقتی عشق و تعهد پدر را دیدم مطمئن شدم که تابلوسازی فقط یک شغل نیست. تابلوسازی فرصتی است که ما به بهانه‌ی کار، عشق و هنر خود را با دیگران و مشتریانِ وفادارمان به اشتراک بگذاریم.

من همیشه به آینده خوش بین هستم. با توجه به ظرفیت‌های موجود و پتانسیل‌های فردی در این زمینه و تغییر نگرش در مورد تابلوسازی و تابلوهای تبلیغاتی می‌توان امیدوار بود که در سال‌های نه چندان دور صنعت تابلوسازی در ایران صرفاً به جهت معرفی کسب کار و نقشی بر سر در مغازه‌ها نبوده بلکه با به‌کارگیری تکنولوژیِ روز جهان و به کار آمدن متخصصین و نظرات پیشکسوتان و حذف واسطه‌ها و نا کاربلدان، تبدیل به صنعتی پیشرو و دلیلی برای زیباییِ بصری کشور زیبایمان باشد.

نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی طیف گسترده‌ای از تولیدات و نوآوری‌ها به مشتریان و همکاران می‌باشد و این امکان را ایجاد می‌کند که با مقایسه کردن و تبادل ایده‌ها و نشر اطلاعات برای بالابردن کیفیت کسب و کار و توسعه و پیشرفت در ارائه هر چه بهتر خدمات، تلاش موثری داشته باشیم و امکان ارتباط مستقیم با مدیرانِ شرکت‌ها و کارخانه‌ها و دیگر مشتریان را داشته باشیم.

البته اصلاً قصد بی ادبی و یا جسارت به پیشکسوتان، همکاران و دوستان عزیز ندارم و فقط نظر شخصی بنده می‌باشد:

ما تابلوسازها به آغاز و پایان کار خود زیاد توجه نمی‌کنیم و این را می‌شود از ضعف در طراحی و نصب مشاهده کرد؛ بنابراین پیشنهاد بنده این است که کمی بیشتر به طراحان عزیز و نصاب‌های زحمت کش توجه کنیم و بستر مناسبی را برایشان ایجاد کنیم که بتوانند طراحی زیبا و مناسب مطابق با صنعت تابلوسازی داشته باشند و درک زیباتر و فنی‌تری برای نصب تابلوها، نشان‌ها، پلاک و استند و … داشته باشند.

در آخر تشکر می‌کنم از فرصتی که برای شنیدن نظرات بنده ایجاد کردید و با نقل قولی از پدرم سخن را کوتاه می‌کنم:

 

کسب درآمد بسیار شیرین است اما کسب اعتبار موفقیت محسوب می‌شود