من چگونه مسیح قربانی شدم
در عنفوان جوانی با تابلونویسی و دیوار نویسی آغاز به کار می‌کند و پس از چند بار تغییر شغل در بازه‌های کوتاه مدت، که به گفته خودش، از ویژگی جوانی است و آن را برای تجربه‌اندوزی لازم می‌داند، در سال ۸۰ به صورت جدی و حرفه‌ای وارد کار تابلوسازی می‌شود. این ورود مصادف با رواج تابلوهای فلکسی در کشور است. در کار خود جدی است و مسیر ترقی و تعالی را تا هم‌اکنون که یکی از بزرگترین و بهترین واحدهای تابلوسازی کشور را مدیریت می‌کند، ادامه داده است.

نخست، انگیزه اقتصادی که پیش‌نیاز اغلب پیشرفت‌ها و توسعه مشاغل هم هست، پایه‌های استحکام شغلی را برای مسیح قربانی فراهم می‌کند، اما رفته رفته با گذشت قریب به یک دهه از آغاز فعالیت‌، انگیزه‌های غیر مالی و علاقه لازم در بطن وی ایجاد می‌شود تا موجبات خلاقیت و شکل‌گیری روند رو‌به‌رشد مجموعه تبلیغات محیطی مسیح، فراهم آید؛ به‌طوری‌که اکنون یکی از مهم‌ترین قطب‌های تابلوسازی کشور قلمداد به‌شمار می‌رود.

در سال ۹۰، طی بازدید از نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات محیطی دوبی، فعالیت وی به عنوان بخشی از این حرفه، دچار دگرگونی راهبردی می‌شود، و خمیرمایه شرکت متبوع وی، در شمایل و جایگاه کنونی شکل می‌گیرد. در سفر به دبی برای حضور در نمایشگاه، با شخصی آشنا می شود که در وی انگیزه لازم را برای جستجو و مشاهده تابلوهای خارق‌العاده و انواع و اقسام حروف برجسته در گستره وسیع تنوع و تکثر ایجاد می کند. قربانی این همسفری را به فال نیک می گیرد و آن را دستمایه تغییر و تحول در حرفه خود و این پرسش قرار می‌دهد که چرا ما نتوانیم این میزان از تنوع و چشم‌نوازی را در صنعت تابلوسازی ایجاد کنیم.

وی همچنین در تهران، آشنایی با دوستانی را در پیشرفت حرفه‌ای خود موثر می‌داند که با تبادل فکری و رقابت سالم در ارائه ایده‌های خلاقانه، مسیر ترقی را برای توسعه بخش قابل‌اعتنایی از تابلوسازی ایران هموار کردند.
در گفت و گوی لایو اینستاگرامی مرجع تابلوسازی ایران با مسیح قربانی از زبان وی، چند و چون ورود به عرصه تابلوسازی و روند ایجاد علاقه در وی، طی چند مرحله پوست‌اندازی را خواهیم شنید. اتفاقات جذابی که مسیح قربانی به عنوان عامل ایجاد انگیزه در چینش مجموع متبوع خود برمی شمارد، ممکن است برای شماهم روی دهد. فرصت‌ها جلوی چشم شماست. سنگ بنای مجموعه های قوی و ماندگار در صنعت تابلوسازی به طور معمول از همین ارتباطات و مشاهدات ناشی و چیده شده و امروز به شکل خاطراتی پندآموز درآمده است، که این مورد را به شما توصیه موءکد می کنیم. پس، این ویدئوی آموزنده را از دست ندهید.