با در نظر گرفتن ضرورت یک تابلوی تجاری برای شرکت یا کسب و کارتان، طبیعی است که یک تابلوی بزرگ را تصور کنید که در بالای ورودی فروشگاه در خیابان نصب شده باشد. درست است که این نوع تابلوها مسلماً برای برندینگ یک کسب و کار مهم هستند، اما تابلوهای داخلی هم نوع مهم دیگری از برندینگ تجاری هستند که می‌توانند مشتری را تحت تأثیر قرار داده و درآمد شرکت را افزایش دهند. به دلیل مزایای زیاد تابلوهای تبلیغاتی داخلی، داشتن این نوع تابلوهای تجاری در فضای داخلی، برای صاحبان مشاغل یکی از بهترین کارها بوده است.

در این مقاله، ما به بررسی انواع مختلف تابلوهای داخلی که می‌توانید در فضای داخلی نصب کنید و مزایای این تابلوها برای تجارت و کسب و کار شما، خواهیم پرداخت.

 

انواع تابلوهای داخلی

انواع مختلفی از تابلوهای داخلی وجود دارد که می‌توانند مشتریان شما را تحت تأثیر قرار دهند. گرچه برخی از تابلو­ها به لحاظ قانونی اجباری هستند، اما انواع دیگر صرفاً تجاری بوده و برای برند‌سازی از آن‌ها استفاده می‌کنند. در اینجا بیشترین تابلوهایی را که ما اغلب برای مشاغل می‌سازیم برای شما فهرست کرده‌ایم:

  • تابلوهای سازگار با ADA
    این تابلوها، طبق قانون معلولین آمریکایی (ADA)، به منظور ارائه‌ی راهنمایی ها و سایر اطلاعات مهم برای افراد با دید ضعیف یا کم بینا در نظر گرفته شده‌اند. تابلوهای تجاری سازگار با ADA، باید مطابق با استانداردهای ویژه‌ی قانون باشد؛ مانند متن برجسته، خط بریل و اندازه‌های مشخص، ارتفاع و ضروریات وضوح تابلو.
  • بنرها و پوسترها
    این‌ها روش‌هامقرون به صرفه‌ای برای افزایش آگاهی از برند هستند و می‌­توانند به عنوان ابزاری تبلیغاتی برای دستاوردها، تبلیغات، محصولات و خدمات شرکت شما و پیشنهادات ویژه مورد استفاده قرار گیرند. از آنجا که می‌‌توان آن‌ها را تقریباً بر روی هر سطحی نصب کرد، در فضای داخلی محل کسب و کار و نمایشگاه‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • تابلوهای LED ثابت
    تابلوهای LED می‌توانند از نظر طراحی، نوع فونت و سایر مشخصات با یکدیگر متفاوت باشند. این تابلوها، جدای از طرح‌های شیک و جالب، در انواع مختلف چوبی، نئون یا فلزی وجود دارند.
  • Window and Wall Graphics (طراحی روی دیوار و پنجره)
    شما می‌توانید از طراحی‌های پنجره‌های و دیواری، مثل یک اعلامیه تبلیغاتی، به عنوان فرصتی برای بازاریابی محصولات و خدمات خود استفاده کنید.

 

 

مزایای تابلوهای داخلی

اگر هنوز متقاعد نشده‌اید که حتی در فضای داخلی محل کار خود به تابلو نیاز دارید، نگاهی به مزایای مختلف تابلوهای داخلی بیندازید.

  • مسیریابی
    شما می‌توانید با استفاده از تابلوهای داخلی، هم برندینگ خود را حفظ کنید و هم یافتن مسیر در محیط کسب و کارتان را برای مشتری آسان سازید. سرویس‌ها بهداشتی، خروجی‌ها و آسانسورها برخی از موارد مهم برای تابلوهای مسیریابی شما هستند.
  • افزایش وابستگی و وفاداری به برند
    تابلوهای تجاری، چه در محیط داخلی و چه در فضای باز، به برندینگ کمک می‌کنند. شما می‌توانید با کمک تابلوهای داخلی، به ویژه در قسمت‌های ورودی، اولین تأثیر را بر مشتریانی بگذارید که برای اولین بار از مکان شما بازدید می‌کنند. اطمینان حاصل کنید که پیام را به خوبی نشان داده‌اید و تابلوها را با لوگو، رنگ‌های برند، تایپوگرافی و شعارهای شرکت خود سفارشی کرده‌اید.
  • پیام رسانی موثر
    تابلوهای داخلی فرصتی عالی برای تبلیغات هستند و به عنوان منبع اطلاعاتی می‌توانند به افزایش درآمد شرکت شما کمک کنند. از این فرصت استفاده کنید و از طریق تابلوهای داخلی خود توجه مشتریان خود را به تبلیغات فروش، پیشنهادهای ویژه یا تخفیف‌ها جلب کنید.
  • بهبود محیط کسب و کار
    شما می‌توانید با استفاده از طراحی روی دیوار و پنجره، نقاشی‌هادیواری و تابلوها، ظاهر و حال و هوای کلی محیط کسب و کار خود را بهتر کنید. با این تابلوهای تجاری، علاوه بر افزایش آگاهی از برند، به جای اینکه دیوارهای خالی داشته باشید، به فضای کسب و کارتان روح بدهید.