امیر چابک متخصص تابلوسازی و کارشناس حقوقی و مالیاتی صنف تابلوسازان و عضو فعال کارگروه توسعه و ساماندهی تابلوسازان، در گفت‌و‌گوی زنده اینستاگرامی با مرجع تابلوسازی ایران (تابلو آی آر)، به موضوعات روزِ صنعت تابلوسازی و برخی ضرورت‌های راهبردی برای رشد و توسعه این صنعت می‌پردازد.

چابک به عنوان نماینده صنف تابلوسازان در شورای بررسی مسائل مالیاتی تابلوسازان، در تلاش است تا با تنویر افکار تابلوسازان و آشنایی آن‌ها با حق و حقوق مالیاتی خود، از بروز معضلات مالیاتی که در سال‌هایی اخیر موجب بروز پاره‌ای اختلالات در روند کاری تابلوسازان شده، جلوگیری کند و ضمن آشنا کردن فعالان عرصه تابلوسازی با مجموعه قوانین و ضوابط مالیاتی، تهدیدات و موانع این عرصه را به فرصت‌هایی برای عبور از دغدغه‌های مالیاتی و ایجاد زمینه‌ای برای آرامش کاری تبدیل کند.

این عضو کارگروه توسعه و ساماندهی تابلوسازان، در بخشی از گفت‌و‌گو با تابلو‌آی‌آر، به تصریح سلسله نشست‌های راهبردیِ این کارگروه و اقدامات برنامه‌ریزی‌شده‌ی حاصل از این نشست‌ها می‌پردازد. وی در‌‌‌این‌باره بر ضرورت اخذ پروانه فعالیت از اتحادیه تابلوسازان و همچنین اقدامات لازم برای جلوگیری از موارد تخلف در حیطه تداخل صنفی تاکید می‌کند. و در تبیین دستاوردهای جلسات اخیر کارگروه توسعه و ساماندهی تابلوسازان، به مذاکرات صنفی بین دو صنف تابلوسازان و واحدهای مهرو پلاک اشاره می‌کند که به‌باور وی سعی و تلاشی بوده در جهت محدود کردن برخی تخلفات از جانب واحدهای مهروپلاک که بی‌توجه به برخی هشدارها، به ساخت انواع تابلو مبادرت می‌ورزند.

در ادامه همراه تابلو آی‌آر باشید و با تماشای کامل این گفت‌و‌گوی تصویری، از شرح کامل اقدامات صنفی و تلاش‌هایی که زمینه‌ساز پیشبرد اهداف متعالی اهالی تابلوسازی است، مطلع شوید.