هدف از برگزاری تور نمایشگاهی و تجاری دبی

تور نمایشگاه چاپ دیجیتال و تابلوهای تبلیغاتی دبی (SGI)  به منظور آگاهی از آخرین تکنولوژی ها و دستاوردهای روز جهان و نیز برقراری ارتباط با برترین برندهای صنعت چاپ، تبلیغات و تابلوسازیِ دنیا برگزار خواهد شد.

همچنین در این تور شبکه سازی بین حاضرین در این تور شکل گرفته و آموزش های متنوعی در زمینه های بازاریابی و برندسازی ارائه خواهد شد. در این تور همچنین از تجربیاتِ اساتید تابلوسازی کشور خواهیم شنید.

 

درباره نمایشگاه چاپ دیجیتال و تابلوهای تبلیغاتی دبی (SGI)

نمایشگاه چاپ دیجیتال و تابلوهای تبلیغاتی دبی (SGI) از تاریخ 19 الی 21 سپتامبر 2022 مصادف با 28 الی 30 شهریور 1401 در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می شود.

نمایشگاه چاپ دیجیتال و تابلوهای تبلیغاتی دبی (SGI) بزرگترین رویداد تخصصی تجاری در حوزه تابلوهای تبلیغاتی، تصاویر گرافیکی، POP/POS، چاپ اسکرین و دیجیتال در منطقه خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا به شمار می آید.

نمایشگاهSGI  دبی که در سال ۲۰۲۲ برگزار می‌شود یکی از بزرگترین و معتبرترین‌ رویداد‌های جهانی در زمینه تبلیغات دیجیتال و تابلو‌های تبلیغاتی است. این نمایشگاه دروازه‌ای به بازار عظیم خاورمیانه و آفریقا محسوب می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مهم این نمایشگاه قدمت آن است. به طوری که بیست سال از برگزاری نخستین سری آن می‌گذرد. به همین دلیل جایگاه خود را در عرصه‌های تابلوهای تبلیغاتی اعم از ساده و یا دیجیتال، پرینت، POP/POS، و تبلیغات محیطی به تثبیت رسانده است. درست است که امروز بیشتر کسب و کارها به تبلیغات اینترنتی و مجازی روی آورده‌اند، اما هیچ چیز جای تبلیغاتی مرسوم و عادی را نخواهد گرفت.

 

ویژگی‌های نمایشگاه چاپ دیجیتال دبی

در نمایشگاه چاپ دیجیتال دبی از مهم‌ترین فناوری‌هایی که آینده این صنعت را شکل می‌دهند رونمایی می‌شود. همچنین در این نمایشگاه درست مانند رویداد‌های دوره‌های گذشته، علاوه بر حضور پرشور فعالان صنعت رنگ، پارچه، چاپ و تبلیغات، شاهدِ حضور غرفه هایی با موضوعاتِ دیجیتال، پرینت سه بعدی و تابلو‌های تبلیغاتی نیز خواهیم بود.

این نمایشگاه به عنوان اولین رویداد خاورمیانه با موضوع گرافیک، چاپ دیجیتال و تابلو‌های تبلیغاتی به دنبال رونمایی از آخرین نوآوری‌های صنایع ذکر شده و برقراری ارتباط بین فعالان، علاقمندان، تولید‌کنندگان و سرمایه‌گذارانی است که در این زمینه‌ها فعالیت می‌کنند.

بسیاری از برند‌های معتبر برای رونمایی از آخرین فناوری‌ها و دستاورد‌های خود در این رویداد حضور پیدا می‌کنند؛ همچنین هزاران بازدید‌کننده از خاورمیانه، آفریقا، اروپا و آسیا در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

نمایشگاه چاپ دیجیتال و تابلوهای تبلیغاتی دبی برخی از مهم ترین فناوری هایی را که آینده صنعت چاپ دیجیتال را شکل خواهند داد به نمایش خواهد گذاشت. جدا از بخش های سنتی مانند چاپ با فرمت بزرگ، چاپ پارچه، حکاکی و برش دقیق، در سال 2022 این نمایشگاه شامل بخش های رو به رشدی مانند تابلوهای دیجیتال و چاپ سه بعدی می شود.

به خاطر خاص بودن این نمایشگاه، بزرگترین متخصصان و ایده‌پردازان در دنیای تبلیغات نیز در آن حضور پیدا می‌کنند. پس چه به عنوان یک شرکت‌کننده و غرفه‌‌دار و چه به عنوان یک بازدیدکننده ساده، می‌توانید از مزایای حضور آن‌ها و تجربه‌شان استفاده کنید.

 

کشورهای غرفه دار:

تا به امروز چندین برند از بحرین، بلژیک، کانادا، چین، مصر، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، هند، عراق، ایتالیا، ژاپن، عربستان سعودی، مالزی، هلند، پاکستان، کره جنوبی، سوئد، سوئیس، تایوان تایلند، ترکیه، امارات متحده عربی، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا در نمایشگاه SGI دبی شرکت کرده اند.

این نمایشگاه بزرگترین برندهای جهانی را برای نمایش محصولات و راه حل های خود به هزاران بازدید کننده از خاورمیانه، آفریقا، اروپا و آسیا جذب می کند.SGI  دروازه ایده آلی برای ورود به بازارهای خاورمیانه و آفریقا است.

 

چه کسانی در نمایشگاه چاپ دیجیتال دبی شرکت می‌کنند؟

فعالان صنعت چاپ، روباتیک، تابلو‌های تبلیغاتی، برچسب، چسب، چاپ دیجیتال، نساجی، رسانه، پرینت سه بعدی، لباس، پارچه، LED، هوش مصنوعی، گرافیک و صنایه وابسته در این رویداد حضور پر‌شوری خواهند داشت.