لحظه سرنوشت ساز، لحظه‌ای از ارائه خدمات است که در آن مشتریان با کارکنان یا تجهیزاتِ خدماتیِ ما مواجه می‌شوند. لحظه‌ای که مشتری با فروشنده تماس می‌گیرد و یا با حضور در مجموعه ما، با پرسنل ملاقات می‌کند.

یان کارلزون، مدیر شرکت هواپیمایی اسکاندیناوی می‌گوید: “در سال گذشته، هر کدام از ده میلیون نفر مشتری، با حدود پنج نفر از کارکنان شرکت، تماس داشته‌اند و هر کدام از تماس‌ها در هر نوبت، به طور متوسط 15 ثانیه طول کشیده است. بدین ترتیب شرکت در این سال، «پنجاه میلیون فرصت» ایجاد کرده که هر نوبت 15 ثانیه زمان برده است.”

این پنجاه میلیون “فرصتِ ایجاد شده”، لحظاتی هستند که معلوم می‌کنند که شرکت، موفق خواهد شد یا شکست می‌خورد! لحظاتی که ما وظیفه داریم ثابت کنیم که هواپیماییِ اسکاندیناوی، “بهترین” است …

و سوال اصلی اینکه “ما تابلوسازان چطور می‌توانیم از لحظه سرنوشت ساز برای موفقیت در کسب و کارمان استفاده کنیم؟” لحظات سرنوشت ساز در کسب‌وکار ما کدام‌اند و چطور می‌توانیم از این لحظاتِ طلائی برای اثباتِ شایستگی و لیاقتِ شرکتمان استفاده کنیم و برندی قابل احترام و خوشنام ایجاد کنیم.

با پاسخ صحیح به این سوالات و پیاده‌سازی بهترین راه‌حل‌ها، صنعت تابلوسازی را دگرگون کنیم …