این بار در یک مصاحبه اختصاصی به سراغ جوان‌ترین تابلوساز شهر باران، شهر زیبای رشت رفته‌ایم. آقای مصطفی فرجودی از جوانان خلاق و نواور در تابلوسازی است. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم به مصاحبه مرجع تابلوسازی ایران با آقای فرجودی توجه کنید.

 

ایشان در معرفی خود بیان کرد: “مصطفی فرجودی هستم. بنده از سن 9 سالگی از کارآموزی یادگیری را شروع کردم و 16 سال زمان گذاشتم. منتهی همیشه به دنبال نوآوری و سبکی نوین در طراحی و اجرا بودم و بالاخره سبک خلاقانه خود را کشف و به امضای کاری خودم تبدیل کنم و در حال حاضر جوان‌ترین تابلوساز استان هستم.”

از وی در مورد مهم‌ترین آموزه‌ای که تا کنون به دست آورده سؤال کردیم. وی پاسخ داد: “مهم‌ترین تجربه در این سال‌ها، داشتنِ صداقت و ایجاد حس اعتماد در مشتریان است که باید به مثبت‌ترین حالت پاسخ داده شود.”

وی افزود: “تغییر فرصتی برای تجربه جدید است. شناسایی گزینه‌های مضاعف و ایجاد فرصت‌های گوناگون. زمانی می‌توانیم در کارمان موفق باشیم که هر روز به یادگیری و افزودن به تجربه‌مان بپردازیم.”

او همچنان در مورد مشکلات موجود برای این صنف در شهر رشت توضیح داد: “یکی از مشکلات ما در رشت این است که متأسفانه برخی از همکارانِ عزیزمان با بی‌مهری به خودشان و صنفِ کاری، زیر قیمت نرخ مصوب کار می‌کنند و این موضوع باعث سردرگمی در مشتریان می‌شود و همچنین بی‌اعتمادی نسبت به صنف ایجاد می‌کند.”