این بار در یک مصاحبه اختصاصی به سراغ یک مشاور کسب‌وکار رفته‌ایم. حجت رشیدزاده از جوانان خلاق و نوآور در تابلوسازی است. او به عنوان یک مشاور کسب‌وکار نیز در این عرصه فعالیت می‌کند. از ایشان اولین کتاب تخصصی در زمینه تابلوسازی به زودی به چاپ خواهد رسید. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم به مصاحبه مرجع تابلوسازی ایران با وی توجه کنید. 

 

ایشان در معرفی خود گفت: “حجت رشیدزاده هستم متولد سال ۱۳۶۳ در شهر کرمان. بنده از سن ۱۵ سالگی مشغول یادگیری شغل شریف تابلوسازی شدم. در سن ۲۱ سالگی مغازه خودم را راه‌اندازی کردم و در سال ۱۳۸۵ جواز کسب خودم را از اتحادیه صنف تابلوسازان کرمان گرفتم. در سن ۲۷ سالگی به عضویت هیئت مدیره اتحادیه درآمدم که جوان‌ترین عضو هیئت مدیره در میان تمام اصناف کرمان بودم و در حال حاضر نایب رئیس اتحادیه هستم.”

 

وی در مورد مرجع تابلوسازی ایران گفت: “جای بسیار خوشحالی است که افرادی متفکر و باهوش و در عین حال خدمتگزار به جامعه تابلوسازان کشور، سایت و صفحه اینستاگرام مرجع تابلوسازی ایران را راه اندازی کردند و به صورت منظم اخبار ویژه اصناف، مزایده و مناقصه‌ها و آموزش‌های بازاریابی و فروش را برای همکاران عزیز به نمایش در می‌آورند.”

 

آقای رشیدزاده با اشاره به اولین نمایشگاه آنلاین تابلوسازی گفت: “قطعاً آینده تابلوسازی از آن کسانی است که فعالیتِ آنلاین خودشان را شروع کرده‌اند و روزبه‌روز سعی در تقویت آن دارند و راه اندازی نمایشگاه آنلاین تابلوسازی می‌تواند کمک شایانی به این حوزه داشته باشد.”

 

وی در مورد مشکلات و معضلات این صنف گفت: “عدم آشنایی با علم مدیریت کسب‌وکار و فقدان یک کتاب تخصصی در حوزه تابلوسازی از بزرگ‌ترین مشکلات همکاران ما بود که بنده را مجاب کرد اولین کتاب تخصصی صنعت تابلوسازی کشور را بنویسم و ان‌شاءالله از اول مهرماه در اختیار همکاران قرار خواهد گرفت. چنانچه همکاران عزیز ما بیزینس مدل، مدیریت قیمت‌گذاری، اصول و فنون مذاکره و مباحث علم مدیریت کسب‌وکار را آموزش ببینند، ۸۰ درصد مشکلات این صنف حل خواهد شد.”

ایشان در انتها عنوان کرد: “توصیه من به همکاران عزیز این است که به‌روزرسانی را در اولویت‌های اصلی شغل خودشان قرار دهند و آموزش و یادگیری را هیچ وقت فراموش نکنند … “