با مطالعه این مقالعه جذاب از فوربس، همراه مرجع تابلوسازی ایران باشید…
🔹 کارکنان برجسته بیش از دستورالعملهای موردنیاز کاری در مورد کارشان شناخت دارند. آنها علت وجودی شغل خود را میدانند و این آگاهی به آنها اجازه میدهد که راههای جدید و نوآورانه را پیشنهاد کنند تا بتوانند کارآمدتر کار کنند.
🔹کارکنان برجسته متوجه آنچه در اطراف آنها در محل کار می گذرد، هستند و یادگیری مداوم خود را در مسیر کاری خود بکار میگیرند.
🔹کارکنان برجسته روابط خوبی با افراد داخل و خارج از شرکت ایجاد می.کنند. آنها میدانند که در کدام تیمها عضو هستند و برای تقویت روابط تیم خود تلاش میکنند تا کارها در شرایط سخت و پر تنش قرار نگیرد.
🔹کارکنان بزرگ آیندهنگر هستند و مشکلاتی که ممکن است در کارشان ایجاد شود را پیشبینی میکنند. آنها مشکلات بالقوه را پیش رو میآورند و تلاش میکنند تا مشکلات را قبل از اینکه بتوانند آسیبی وارد کنند، حل کنند.
🔹کارکنان فوقالعاده حقیقت را در مورد موضوعات دشوار مانند حجم کار، تعادل کار و زندگی، مشتریان دشوار (یا تامین کنندگان، کارکنان همکار یا مدیران) و دستوالعملهای ناکارآمد میگویند. آنها مسائل خود را مطرح میکنند حتی زمانی که کس دیگری جرأت اینکار را نداشته باشد.
🔹کارکنان برجسته، برنامه یا مسیر شغلی خود را در ذهن دارند. آنها تصور نمیکنند که مدیرشان باید مسیر شغلی آنها را برایشان مدیریت کنند. آنها مسیر شغلی خود را مدیریت میکنند!
🔹کارکنان بزرگ به جای اجتناب از تعارض، با آن روبرو میشوند. هنگامی که درگیر حل و فصل تعارض میشوند، احترام دیگران را حفظ میکنند. آنها دیگران را سرزنش نمیکنند و صرفا جهت برقراری صلح عذرخواهی میکنند.
🔹کارکنان فوق العاده زمانی که به کمک نیاز دارند، درخواست میکنند.
🔹کارکنان برجسته به مدارک تحصیلی، عنوان شغلی یا افتخاری که کسب کردهاند تکیه نمیکنند. آنها از ایدههای جدید بدون توجه به اینکه چه کسی آنرا بیان کرده استقبال میکنند. آنها اندیشههای خود را به اشتراک میگذارند، نه خرد متعارفی را که از دیگران آموخته شدهاند. آنها خودستایی نمیکنند – این نشانهای از ترس است!
🔹در نهایت، کارکنان عالی، مربیان و مشاوران افراد پیرامون خود هستند. آنها اغلب میشنوند: “شما خیلی سخاوتمند هستید که تخصصتان را به اشتراک میگذارید”! آنها این نکته را قبول ندارند که دانش قدرت است. آنها میدانند که دانش زمانی که با دیگران به اشتراک گذاشته شود، قدرتمند است.
در ارتباط باشید