تابلوسازان کمی را سراغ داریم که تنها در یک زمینه تخصصی مشغول فعالیت هستند. تمرکز و تخصص‌گرایی در هر شغل باعث رشد می‌شود. آقای علیرضا محمدی تنها در زمینه تابلوهای دیجیتال و تلویزیون‌های شهری فعالیت می‌کند. از شما دعوت می‌کنیم به مصاحبه اختصاصی ما با ایشان توجه کنید.

وی در معرفی خود عنوان کرد: “بنده علیرضا محمدی در رشته برق صنعتی تحصیل‌کرده‌ام. من سال‌هاست در امور تبلیغاتِ محیطی فعالیت دارم و با توجه به تخصص و تجارب صنعتیِ بیست ساله‌ای که دارم، تبلیغات و تابلوسازی را تنها در تابلوهای دیجیتال و تلویزیون‌های شهری در استان ایلام انجام می‌دهم. نکته مهم در مدت فعالیت بنده این بود که فقط در تخصص خودم کار کردم و در کار سایر همکاران که تابلوی چنلیوم و یا بیلبورد می‌سازند، وارد نشدم.”

آقای محمدی در مورد آینده تابلوسازی گفت:

 

آینده این صنعت روزبه‌روز در حال آپدیت شدن بوده و در این راه همکارانی موفق خواهند بود که به‌روز باشند.

علیرضا محمدیایشان در توصیه به جوانان و علاقه‌مندان این شغل گفت: “مهم‌ترین توصیه بنده به جوانان و همکاران، آموزش، آموزش و آموزش است و اینکه بپذیریم که تجربه اهرم مهمی در کار ما می‌باشد. هم چنین به همکاران توصیه می‌کنم به‌روز بوده و شناخت طیف رنگ‌ها را جدی بگیرند. هم چنین جوانان را به پشتکار، دقت و مشتری‌مداری دعوت می‌کنم.”

وی در مورد مهم‌ترین تجربه کاری خود گفت: “مهم‌ترین تجربه بنده در این مدتِ فعالیت این بوده که اعتماد مشتری را جلب کنم. کار بی‌کیفیت ندهم. مطلقا در کار تعارف نکنم و خوش قول باش باشم … “

او همچنین در مورد برگزاری اولین نمایشگاه تابلوسازی کشور گفت:

به عقیده بنده نمایشگاه جایگاه کسانی است که جویای کار هستند و البته عزیزانی که می‌خواهند به‌روز باشند. نمایشگاه پلی عظیمی از تجارب و تخصص‌های گوناگون و به اشتراک گذاشتن هنر برای تعالی این حرفه مهم و پول‌ساز کشور است.

و سخن پایانی اینکه امیدوارم بهترین کارها را برای مشتریان با عالی‌ترین متریال تولید کنید‌‌. در حوزه تخصص خودتان فعالیت کنید و اگر پیشنهاد کاری غیرتخصصی گرفتید ساخت آن را به سازنده و متخصص کار واگذار کنید. وارد تخصص غیر نشوید.