نمایشگاه به عنوان پل ارتباطی بین همکاران تابلوساز می‌باشد. این نمایشگاه به طور قطع باعث ارتقای این صنف می‌شود و نشان می‌دهد که این صنف در چه سطح بالایی قرار دارد.

آقای امیرچابک، متخصص تابلوسازی و کارشناسِ حقوقی و مالیاتی صنفِ تابلوسازان و عضو فعال کارگروه توسعه و ساماندهی تابلوسازان، در گفت‌و‌گوی زنده اینستاگرامی با مرجع تابلوسازی ایران (تابلو آی آر)، به توضیحاتی در مورد برگزاری اولین نمایشگاه آنلاین تابلوسازی می‌پردازد.

او می‌گوید: “نمایشگاه به عنوان پل ارتباطی بین همکاران تابلوساز می‌باشد. این نمایشگاه به طور قطع باعث ارتقای این صنف می‌شود و نشان می‌دهد که این صنف در چه سطح بالایی قرار دارد.

ما می‌توانیم به کمک این نمایشگاه هنر و صنعت تابلو سازی را به همگان نشان دهیم و تعاملاتی فوق‌العاده با محیط خارجی و پیرامون برقرار کنیم.

به همکارانِ عزیزِ تابلوساز توصیه می‌کنم از این فرصتِ عالی استفاده کنند.”

آقای امیر چابک اشاره کرد: “برگزاری نمایشگاه در شرایط کرونایی فرصتی بی نظیر برای همکاران تابلوساز خواهد بود. در شرایطی که به علت کرونا تعطیلی‌های صنفی افزایش پیدا کرده و حضور فیزیکی کم شده، نمایشگاهِ مجازی فرصتی فوق‌العاده برای ایجاد رونقی در صنف ما می‌باشد.

به کمک نمایشگاه آنلاین و مجازی ما می‌توانیم در هر شرایط ۲۴ ساعته با مخاطبان و مشتریان خود در تعامل و ارتباط باشیم.”

به همه تابلوسازان توصیه می‌کنم در این نمایشگاهِ آنلاین حضور داشته باشند. همچنین نمایشگاه به تشویق تابلو سازان به گرفتن مجوزهای لازم و قانونی کمک می‌کند. این نمایشگاه می‌توانند بستری برای همه تابلو سازان دارای مجوز باشد.

امیدوارم به کمک این تیم جوان، اتحادیه با قدرت به پیش رفته و ارتقا پیدا کند. در نهایت از همه عزیزان به خصوص دکتر بهنام نجفی و آقای مصطفی ابراهیمی بسیار تشکر می‌کنم. باید بگویم مرجع تابلوسازی تا این جای کار بسیار به ارتقای صنف تابلو سازی کمک کرده است …