سلام و درود خدمت همراهان مرجع تابلوسازی. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم به مصاحبه اختصاصیِ ما با جناب آقای قدرت الله حاتمی، مدیر دفتر مرکزی کارخانه پرمیوم باند توجه کنید.

ایشان در معرفی خود می‌گوید: ” بنده قدرت الله حاتمی مدیر دفتر مرکزی کارخانه پرمیوم باند هستم. مجموعه پرمیوم باند بزرگ‌ترین واحد تولیدکننده ورق‌های آلومینیوم کامپوزیت در ایران و خاورمیانه است که ظرفیت تولید سالیانه بیش از 3.600.000 هزار متر در سال را دارد. محصولات ما شامل ورق‌هایی جهتِ ‌نمای ساختمان‌های اداری، تجاری، مسکونی و غیره می‌باشند. همچنین برای تابلوی سر درب مغازه‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.”

وی در ادامه در خصوص وجه تمایز خود نسبت به سایر رقبا می‌گوید: “می‌توانم بگویم سابقه ٢٠ ساله واردات و تولیدِ این مجموعه و مشتری‌مداری و ضمانت و تعهدات این شرکت به مشتری‌ها مهم‌ترین وجه تمایز این شرکت می‌باشد. همیشه سعی کردیم پاسخگوی مشتریان باشیم و اگر محصولات ما عیبی داشته باشند، حتماً این معایب را برطرف کنیم و رضایت مشتری رو جلب کنیم.”

او همچنین در مورد برنامه آینده شرکت می‌گوید: “برنامه مجموعه برای آینده، تولید ورق‌های هانیکام می‌باشد که متریال سبک و مستحکم‌تری نسبت به ورق‌های معمولی دارد.”

آقای حاتمی در خصوص برگزاری اولین نمایشگاه تابلوسازی عنوان کرد: “برگزاری چنین نمایشگاهی که برای اولین‌بار برگزار می‌شود ایده خوب و جالبی هست و امیدوارم که همکاران محترم از این نمایشگاه استقبال کنند. تابلوسازان عزیز می‌توانند با حضور در چنین نمایشگاه‌هایی تولیدکنندگان واقعی و متعهد را شناسایی کنند و از محصولات خوب و مرغوب استفاده نمایند.”

او در پایان اشاره کرد: “صحبت پایانی بنده با همکاران این است که همیشه سعی کنید متریالی استفاده کنید که از کیفیت خوبی برخوردار باشند. به‌خاطر کمی سود بیشتر، کیفیت کار خودمان و اعتبار این صنف را به خطر نیندازیم.”