نمایشگاه چه تاثیری در روند معرفی خدمات و محصولات یک بنگاه تولیدی و تجاری دارد؟ در صنعت تابلوسازی که تاکنون رویدادی جمعی همچون نمایشگاه را تجربه نکرده است، حضور جمع کثیری از فعالان تابلوسازی، چه نتایجی می‌تواند به همراه داشته باشد؟ چه میزان به نقش نمایشگاه در پیشبرد مراودات تجاری‌تان اعتقاد دارید؟ این پرسش‌ها و بسیاری پرسش دیگر، هر پاسخی داشته باشند، ذیل این گزاره قرارمی‌گیرد: ”هیچ رویدادی همچون نمایشگاه، موجبات مراودات اهل صنعت را فراهم نمی‌کند “. به هر حال این موارد، اشاره به تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم نمایشگاه دارد. اکنون نخستین نمایشگاه تابلوسازی و تبلیغات محیطی در شرف برگزاری است که می‌توان در رهگذر آن به این تاثیرات پی برد.

گزارش اجمالی پیش رو اشاراتی به نقش نمایشگاه در معرفی قابلیت‌های تابلوسازان دارد که در ادامه می‌خوانید …

نخستین نمایشگاه مجازی تابلوسازی و تبلیغات محیطی در 5 سالن تخصصی، شامل رسته‌های مرتبط با ساخت و تامین ملزومات، تجهیزات و خدمات مربوطه، برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه فرصتی استثنایی پیش روی فعالان عرصه تابلوسازی قرار می‌دهد تا از این طریق، تولیدات یا خدمات خود را در معرض دید همگانی قرار دهند. همچنین از کانال ارتباطی که به موجب شرکت در نمایشگاه در مسیر آن قرار می‌گیرند، به گستره پرتراکم از همکاران خواهید رسید که کمترین ماحصل آن تجلی تبادل اطلاعات و سیراب شدن از طرح‌های خلاق در زمینه تابلوسازی و تبلیغات محیطی خواهد بود.

دکتر بهنام نجفی رئیس کارگروه توسعه و ساماندهی تابلوسازان، خطاب به واحدهای فعال تابلوسازی و تبلیغات محیطی و عرضه کنندگان ملزومات، ماشین آلات و تجهیزات وابسته به تابلوسازی گفت: اگر مزیت رقابتی در خدمات محصولات خود می‌بینید؛ فرصت ارائه در اختیار شماست. اکنون زمان یا علی گفتن است.

وی با بیان این مطلب، افزود: نخستین نمایشگاه تابلوسازی و تبلیغات محیطی، این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد، تا با تکیه برمزیت‌های رقابتی، به متقاضیان در سرتاسر کشور شناسانده شوید و به اهداف صنعتی تولیدی و تجاری خود نایل آیید.