اولین نمایشگاه تابلوسازی و تبلیغات محیطی کشور در 5 سالن مجازی برگزار می‌شود.

نخستین دوره نمایشگاه تابلوسازی و تبلیغات محیطی، به صورت مجازی در پنج بخش مختلف، بدون محدودیت شرکت کنندگان در تاریخ ۳۰ تیرماه سال جاری آغاز به کار می‌کند. تقسیم بندی غرفه‌ها بر اساس رسته فعالیت آنها صورت گرفته و هر کدام از غرفه‌داران از سراسر دنیا می‌توانند متناسب با فعالیت خود در بخش مورد نظر شرکت کنند.

 

به گزارش روابط عمومی نخستین دوره نمایشگاه تابلوسازی ایران، هدف از برگزاری این نمایشگاه که در نوع خود رویدادی اثربخش و تاثیرگذار در رونق صنعت تابلوسازی است، نخست نمایش خودباوری اهالی صنعت تابلوسازی عنوان شده و دوم تجمیع تعداد فراوان واحد خدماتی و تولیدیِ این صنعت، زیر سقفی واحد و البته بدون محدودیت.

در این نمایشگاه غرفه داران از سراسر کشور، در پنج سالن با عناوین ذیل جانمایی می‌شوند.

  • سالن تابلوسازان
  • سالن خدمات تابلوسازی: مونتاژکاران و نصابان، حروف‌سازان و خدمات همکاری
  • سالن توزیع کنندگان ملزومات تابلوسازی
  • سالن تامین کنندگان ماشین آلات تابلوسازی
  • سالن طراحان، متخصصان گرافیک و شبرنگ

دکتر بهنام نجفی رئیس کارگروه توسعه و ساماندهی تابلوسازان و مشاوره مارکتینگ اتحادیه چاپخانه‌داران و تابلوسازان، با اشاره به اهمیت و نقش نمایشگاه در معرفی مشاغل تابلوسازان و ایجاد فرصتی به منظور گسترش تبادل اطلاعاتی و مراودات تجاری برای فعالان تابلوسازی و تبلیغات محیطی، گفت: این نمایشگاه فرصتی را فراهم می‌کند تا اهالی تابلوسازی بدون دغدغه در فضایی تخصصی، خدمات و تولیدات خود را در معرض دید مخاطبان و علاقه‌مندان عرصه تابلوسازی قرار دهند.

نجفی با توجه به این موضوع که این نمایشگاه نخستین رویداد نمایشگاهی کشور در گستره تابلوسازی است، فرصت به وجود آمده را به فال نیک گرفت و بر ضرورت به‌غنیمت شمردن آن از سوی تابلوسازان تأکید کرد. وی معتقد است آینده درخشانی در آینده صنف تابلوسازان است و این نمایشگاه قدمی در راه رسیدن به این هدف است.