طراحیِ یک تابلوی عالی، یک هنر است؛ خصوصاً وقتی که به قصد جلب مشتریهای جدید و فروش بیشتر و در نتیجه ارتقاء تجارت شما باشد. تابلویی که از آن استفاده میکنید، باید ابزارِ تبلیغاتی قدرتمندی باشند که در افزایشِ تعامل، لید و فروش تأثیر بگذارد.
مؤثرترین تابلوها برای مشاغل چندین ویژگی دارند که به افزایش تعامل کمک میکند. به این نکات عالی برای خلق یک پیام بی عیب و نقص نگاهی بیندازید. اگر تابلوهای شما فاقد یکی از این ویژگیهای مهم است، احتمالاً زمان آن رسیده است که تجارت خود را با تابلوهای تبلیغاتی قدرتمندتری تقویت کنید.
- وب سایت، شماره تلفن و اطلاعات تماس
مگر اینکه شما نمایندگی مک دونالد یا یک نام/برند آشنای دیگر را داشته باشید که مشتریان بتوانند به راحتی با شما در تماس باشند، در غیر این صورت تصور نکنید که آنها میدانند چگونه به شما دسترسی پیدا کنند. بسیار مهم است که آنها بتوانند به راحتترین شکل ممکن با شما تماس بگیرند. برای کسب بهترین نتیجه، همیشه وب سایت، شماره تلفن، آدرس ایمیل یا سایر اطلاعات تماس خود را در تابلوهای تجاری خود وارد کنید و اگر تابلو در محل کسبوکار شما نصب نشده باشد، میتوانید آدرس خود را نیز وارد کنید.
- رسانههای اجتماعی خود را به نمایش بگذارید
این روزها همه در شبکههای اجتماعی حضور دارند و کسبوکارهای اینترنتی هم جایگاه ویژهای دارند. فیسبوک، توییتر، اینستاگرام یا هر صفحه دیگری برای شرکت خود داشته باشید تا مشتریان بتوانند به راحتی شما را آنلاین پیدا کنند. بسیاری از مشتریان اینطور راحتترند که پس از مرور پستهای شما، از محل کسبوکار شما بازدید کنند، بنابراین مطمئن شوید که صفحهی خود را با بهروزرسانیهای مداوم فعال نگه دارید و مشتریان خود را تشویق کنید تا نظراتشان را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند.
- تخفیف، فروش و رویدادهای تبلیغاتی را تبلیغ کنید
تبلیغِ تخفیفهای جذاب و پیشنهادات و آفرهای ویژه در تابلوها، دلیل خوبی است برای مشتریان بالقوه و احتمالیِ شما تا از محل کسبوکارتان دیدن کنند. چنین روشهایی موجب افزایش علاقه میشوند و مشتریان را به بازدید از شرکت شما وامیدارند. پیامتان کوتاه، ساده و مستقیم باشد؛ مثلاً، “تخفیف 25% تا پایان امروز” مؤثرتر از یک پاراگراف پر طول و تفصیل دربارهی فروش است.
- یک لوگوی حرفهای داشته باشید
بسیاری از مشاغل/کسبوکارها حاضرند با صرف هزینهایی بسیار کم یا حتی بدون هزینه یک لوگو با طراحی ضعیف داشته باشند. کسبوکار شما باید دارای یک لوگوی شگفتانگیز باشد که یک هنرمند طراحی گرافیک/طراح گرافیک آن را منحصراً برای کسبوکار شما طراحی کرده باشد. از فریلنسرها که قیمت کارشان پایین است، صرف نظر کنید و طراحی را به متخصصانش بسپارید؛ آنها میدانند چگونه یک لوگوی حرفهای طراحی کنند که مشتریان را به سمت کسبوکار شما جذب کند. با این تفاصیل، مطمئن شوید که لوگو و تابلوی شما را متخصصان طراحی کردهاند. مشتریان بالقوه/احتمالی شما از روی کیفیت تابلو و لوگوی شما در مورد شرکت شما قضاوت میکنند. اگر برند شما به درستی نشاندهندهی شما به عنوان یک شرکت نباشد، بر میزان فروش شما تأثیر خواهد گذاشت.
در ارتباط باشید