همه ما برای خرید گزینههای مختلفی داریم. مثلاً برای خرید یک کتاب، میتوانیم به کتابفروشی برویم و کتاب را تهیه نماییم. میتوانیم از طریق اینترنت، پول را واریز کرده و منتظر ارسال کتاب بمانیم و میتوانیم از طریق اینترنت سفارش دهیم و بعد از رسیدن سفارش، هزینه را پرداخت نماییم و… روشهای سنتی خرید کردن، به سرعت کم رنگ میشوند و جای خود را به خرید اینترنتی میدهند. خریدار نیز از میان انواع خرید اینترنتی، به دنبال مطمئنترین، سریعترین و ارزانترین روش میباشد. من ترجیح میدهم گزینهای را انتخاب نمایم که پس از خرید اینترنتی، سفارش برایم ارسال شود و هزینه را بعد از تحویل، پرداخت نمایم.
آیا شما در کسبوکارتان میتوانید از این روشهای جدید استفاده نمایید؟ آیا رقبای شما از این روشها استفاده میکنند؟ اگر استفاده میکنند، شما باید با روشهایی متنوع و آسانتر، وارد رقابت شوید و از رقبایتان جلو بزنید. اگر آنان از این روشها استفاده نمیکنند، فرصتی مناسب برای پیشی گرفتن از تمام رقبایتان در اختیار دارید. مشتریان روزبهروز به سمت خریدی آسانتر، سریعتر و مطمئنتر میروند؛ بنابراین شما نیز مجبورید دیر یا زود با این روند همسو شوید. پس تردید نکنید!
در حرفه تابلوسازی، داشتن یک سایتِ خوب، به یک الزام تبدیل شده است. با داشتن یک سایت خوب با محتوای مناسب میتوانید مخاطبان زیادی را جذب کنید. همچنین یک سایت حرفهای امکان دریافتِ سفارش از مشتریان را فراهم میکند. اگر تابلو را یک ویترین مناسب برای کسبوکارها بدانیم، سایت و رسانههای اجتماعی نیز یک ویترین مناسب به حساب میآیند که شما را به بازار هدف وسیعتری متصل میکنند …
در ارتباط باشید