فرض کنید اتومبیلتان را به سرویس بردهاید. هنگام تحویل، میبینید که همه کارها بهدرستی انجام شده. صورتحسابتان هم کاملاً درست است! پیش خود میگویید که این تعمیرگاه، خودروی شما را بهخوبی سرویس کرده!
حال فرض کنید که متوجه شوید علاوه بر همه اینها، خودروی شما شستشو شده است! یک بسته دستمال کاغذی در ماشینتان است که روی آن نوشته شده: “چنانچه مشکل یا سؤالی داشتید، لطفاً با این شماره تماس بگیرید … ”
خدمت خوب، گاهی یک کار اضافی است! گاهی یک لبخند و رفتار خوب با مشتری است! میتواند یک تماس برای اطلاع از رضایت مشتریان باشد! میتواند ضمانت محصولات باشد!
پس برای خود لیستی از کارهایی که میتوانید بهعنوان خدمت خوب ارائه دهید، تهیه کنید.
به یاد داشته باشید در این بازار رقابتی، خدماتِ افزایشی، “ابزارهای رقابتی” بهحساب میآیند. هر چه بر روی ارائه خدمات بهتر به مشتریان متمرکز شوید، احتمال موفقیت شما، افزایش پیدا میکند. به این موضوع بیندیشید که در صنف تابلوسازی چه خدماتی میتواند باعثِ تمایز شما از سایر تابلوسازان شود. لیستی از این خدمات تهیه کنید و برای اجرای آنها برنامهریزی کنید.
در ارتباط باشید